خط اول معتقد است اصول حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم و حساس است. در این سند اصول محرمانگی اطلاعات خط ‎اول و نیز راهکارهای خط ‎اول برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران سایت خط ‎اول توضیح داده شده است.

محتویات این سند

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی

محدودیت دسترسی به اطلاعات

سایت های لینک شده
این سایت ممکن است با وب سایت های دیگر (“سایت های لینک”) پیوند داشته باشد. سایت های لینک شده تحت نظارت خط ‎اول نیستند و خط ‎اول در مورد آنها مسئولیتی ندارد. شما باید توجه داشته باشید که اطلاعات شخصی که برای سایت های لینک می فرستید،‌ تحت نظارت خط مشی حریم خصوصی خط ‎اول نخواهد بود و ما جداً توصیه می کنیم که نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آنها اطلاع حاصل کنید.

تغییرات در این سیاست ها
خط ‎اول حق دارد در هر زمان بدون اطلاع قبلی در متن این سیاست نامه تغییرات ایجاد کند. اگرچه سعی میشود از طریق ایمیل کلیه کاربران از تغییرات مطلع شوند ولی کاربران موظف اند با مراجعه مداوم به این متن، از تغییرات آن مطلع گشته و در صورت مخالفت با آن ، درخواست قطع سرویس خود را نمایند و یا از سایت خط ‎اول خارج شده و به آن مراجعه نکنند. در غیر این صورت تمام پیامد های احتمالی آن بر عهده کاربران خواهد بود .

پرسش ها و پیشنهادها
در صورتی که درباره این سیاست ها پرسشی دارید یا پیشنهادهایی برای تغییرات و بهبود آن ها دارید، با استفاده از فرم ارتباط با ما آن را با تیم خط ‎اول در میان بگذارید.


مسیرهای ارتباطی