لیست بهترین سئوکارهای ایران

فهرست مطلب :

سال 90 بود که برای طراحی یه وب سایت گردشگری و سئو دنبال یه شرکت توی اصفهان بودم، اون روزها هیچ ایدئه ای نداشتم که پروژ راه به کی بسپارم، یه پرپوزال 20 صفحه ای هم نوشته بودم و هر روز به یه شرکت میرفتم و باهاشون جلسه میگزاشتم. تقریبا هیچ کدوم اون ها نتونستند منا متقاعد کنند که میتونند بهترین نتیجه را به من بدند. وقتی برای آخرین بار پیش یکی از این شرکت ها رفتم به من گفت هیچ کدام از این شرکت ها نمیتوندد پرپوزال شما را اجرا کنند مگر چند شرکت معدود در تهران که قیمت هایی بالایی به شما خواهند گفت. اون گفت بهتره برم سراغ وردپرس و یه وب سایت با قالب آماده بزنم و بعد با پول هایی که از این وب سایت در می آورم به سراغ ساختن وب سایت اصلی برم.

اما چطور بهترین شخص را برای سئو وب سایتمون پیدا کنیم ؟

سئو یه تخصص نه چندان پیچیده اما بسیار مهم برای هر کسب و کار اینترنتی هست، انتخاب آدم اشتباه نه تنها ممکنه باعث پیشرفت نشه بلکه میتونه عواقب جبران ناپذیری براش وب سایت شما داشته باشه. برای همین توی این مقاله در نظر داریم راهای پیدا کردن افراد خوب برای سئو وب سایت را به شما بگیم و همچنین افرادی را معرفی کنیم.
  1. در لینکدین دنبال سئوکار بگردید
  2. امروزه اکثر افرادی که در حوزه سئو مشغول هستند در لینکدین پروفایلی برای خودشون دارند، خوبی پروفایل های لینکدین اینه که شما میتونید ببینید این افراد در چه شرکت هایی قبلا کار کردند و یا مشغول به کار هستند. ضمنا با قابلیت لینکدین که اصطلاحا endorsement نام داره (به معنی تایید) که طی اون کاربران میتونند مهارت های فردی را تایید بکنند. هر چقدر تعداد این تایید ها بیشتر باشه شما بیشتر میتونید اعتماد کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این تایید ها بعضاً بصورت مصنوعی هستند و غیرقابل اعتماد. پس به لینکدین برید و در قسمت جستجو عبارت هایی مثل SEO manager  یا سئو کار و یا عبارتهایی از این دست را جستجو کنید. نتیجه جستجو را روی people بگذارید تا افراد برای شما نمایش داده بشند نه گروه ها یا هشتگ ها و… چندتا وب سایت موفق و معروف را در ذهنتون داشته باشید و اگر دیدید افرادی در این شرکت ها بعنوان سئو کار مشغول هستند به سرغشون برید.
  3. شرکت در همایش های مرتبط
  4. وقتی همایش فعالین وردپرس برای اولین بار در سال 98 برگزار شد تصمیم گرفتم که در این همایش شرکت کنم، نتیجش خیلی مفیدتر از اون چیزی بود که تصور میکردم، با تعداد افراد موفق زیادی در این عرصه آشنا شدم و این آشنایی تاثیر خیلی مثبتی روی حرفه من یعنی سئو گذاشت.
  5. جستجو در گوگل
  6. بیل زنی برو زمین خودتو بیل بزن ! اگه یه سئو کار کارش درست باشه باید تونسته باشی رتبه ای خوبی برای خودش توی گوگل کسب کرده باشه، پس این میتونهیه راهکار برای پیدا کردن سئو کار باشه. البته دقت کنید که روی لینک ها تبلیغی و رپروتاژ ها کلیک نکنید. اون ها را میشه با پول همه جا منتشر کرد.
  7. از شرکت های موفق در زمینه سئو بخواهید معرفی کنند
یه راه قدیمی ولی همیشه اثر بخش، اگر کسی تونسته باشه کاری در زمینه سئو برای شرکتی انجام بده احتما زیاد برای شما هم میتونه انجام بده.
پخش ویدیو
مطالب مرتبط
نویسنده مطلب
رسول قجاوند
رسول قجاوند
سلام دوست عزیز،وردپرس به من شانس داشتن یه زندگی بهتر و آینده روشنتر داده،با یادگرفتن وردپرس و سئو تونستم زندگی بهتری داشته باشم و تصمیم گرفتم دیگران هم این را تجربه کنند، خوشحالم که خط‌اول را برای یادگرفتن انتخاب کردی. نظر یادتون نره !
رسول قجاوند
رسول قجاوند
سلام دوست عزیز،وردپرس به من شانس داشتن یه زندگی بهتر و آینده روشنتر داده،با یادگرفتن وردپرس و سئو تونستم زندگی بهتری داشته باشم و تصمیم گرفتم دیگران هم این را تجربه کنند، خوشحالم که خط‌اول را برای یادگرفتن انتخاب کردی. نظر یادتون نره !
هیچ کامنتی ثبت نشده، اولین کامنت باشید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نوزده =

مسیرهای ارتباطی