طراحی وب سایت بدون دانش برنامه نویسی

فهرست مطلب :

آیا می شود بدون داشتن دانش برنامه نویسی یک وب سایت طراحی کرد ؟

جواب به طور قطع بله است،شما می توانید بدون داشتن کوچکترین دانش برنامه نویسی یک وب سایت را طراحی کنید.با وجود سیستم های مدیریت محتوای رایگان گوناگون مانند جوملا و وردپرس شما میتوانید به راحتی یک وب سایت را بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی کنید.با دقت بخوانید،در ادامه شما را در مسیر خلق یک وب سایت بدون داشتن حتی اندکی دانش کد نویسی قرا خواهم داد.

چرا می شود بدون دانش برنامه نویسی یک وب سایت را طراحی کرد ؟

امروزه توسعه دهندگان وب سایت ها پای خودشان را از ارائه سرویس های شخصی سازی شده برای هر فرد فراتر گذاشته اند و با طراحی ابزرا های بسیار پیچیده از لحاظ کد نویسی توانسته اند ابزار هایی را برای طراحی وب سایت خلق کنند که به معنی واقعی کلمه برای کاربران ساده اما تمام نیاز های آن ها را میتوانند برطرف کند.آن ها بجای کد نویسی برای هر فرد ماشین های کدنویسی را برای همه طراحی کرده اند.شاید این ابزار های نتوانند تمام ذهنیات یک فرد از یک وب سایت را برآورده بکنند اما تا حد زیادی به نیاز های او پاسخ می دهند. 

از کجا باید شروع کنیم ؟

اگرچه ما میتوانیم بدون داشتن دانش برنامه نویسی یک وب سایت را طراحی کنیم اما این به این معنی نیست که هر فردی می تواند این کار را انجام بدهد.داشتن تجربه ها و سوابق قطعا به شما کمک خواهد کرد.سوابقی مثل مدیریت وبلاگ می تواند بهترین تجربه برای شما باشد.داشتن مهارت های پیشرفته در استفاده از ویندوز و نرم افزار های مختلف گرافیکی و اداری مانند آفیس نیز می تواند کمک زیادی به شما در طراحی یک وب سایت بدون حتی داشتن دانش برنامه نویسی بکند.اگر هیچ سر رشته از نحوه راه اندازی یک وب سایت ندارید پیشنهاد من جستجو مطالب آموزشی رایگان در گوگل است.دست به کار شوید و همین حالا عبارت “مراحل طراحی یک وب سایت ” را در گوکل جستجو کنید.

شناخت وردپرس نقطه شروع شما خواهد بود

در مورد وردپرس تحقیق کنید،نگران نباشید شما نیاز به کسی ندارید،خدا همه چیز را به شما خواهد گفت ! بله خدا،منظور من گوگل هست اون مثله یه خدا همه چیز رو میدونه،عجله کنید این بار عبارت” وردپرس چیست ؟” را ازش ببپرسید.
بگذارید خیلی ساده بگویم

1- یک اسم برای وب سایتتان انتخاب کنید

2- به وب سایت های فروش دامین بروید و یک دامین با همان نام بخرید (البته اگه شانس بیارید تکراری نباشه)درست مثل انتخاب اسم برای آی دی اینستاگرام

3-بعد از ثبت دامین یک هاست هم بخرید تا بتونید وردپرس را روی اون نصب کنید.

4- یاد بگیرید چطور میشه وردپرس رو روی هاست نصب کرد،بازم گوکل کنید “نصب وردپرس در هاست”

5-با یوز و پسوردی که داخل هاست بعد از نصب وردپرس درست کردید وارد وب سایتتون بشید 

چطوری ؟

آدرس وب سایتتون + wp-admin مثلا: khadamatit.ir/wp-admin

تموم شد

شما یک وب سایت وردپرسی دارید.

حالا نوبت اینه که داخل وردپرس یه قالب آماده و شیک رو نصب کنید.

بعد از نصب قالب شروع کنید به بازی کردن با اون تا تمام قابلیت ها اون را،تنظیماتش را و همه چیز دیگرش رو یاد بگیرید.شاید خراب کنید،شاید اشتباه کنید،شاید گند بزنید به همه چیز اما مهم نیست این یک شروعه.درست مثل خودم.امروز فقط 1 ماهه که از تولد وب سایت من میگذره،در آینده حتما در یک ویدئو کامل همه اینو ها رو توضیح خواهم داد تا شما حداقل مثل من تجربه های بد من تو خراب کردن یک وبسایت را تجربه نکنید.اگه الان دارید این مطلب رو میخونید و هنوز ویدئوی نمی بینید بدونید که من فراموش نکردمش و بزودی خواهم ساخت.لطفا کامنت بزارید و به اشتراک بزارید تا من دلگرم بشم و بیشتر براتون مطلب بنویسم.مرسی از اینکه صبور بودید و تا آخر خوندید.

موفق باشید

مطالب مرتبط
نویسنده مطلب
رسول قجاوند
رسول قجاوند
سلام دوست عزیز،وردپرس به من شانس داشتن یه زندگی بهتر و آینده روشنتر داده،با یادگرفتن وردپرس و سئو تونستم زندگی بهتری داشته باشم و تصمیم گرفتم دیگران هم این را تجربه کنند، خوشحالم که خط‌اول را برای یادگرفتن انتخاب کردی. نظر یادتون نره !
رسول قجاوند
رسول قجاوند
سلام دوست عزیز،وردپرس به من شانس داشتن یه زندگی بهتر و آینده روشنتر داده،با یادگرفتن وردپرس و سئو تونستم زندگی بهتری داشته باشم و تصمیم گرفتم دیگران هم این را تجربه کنند، خوشحالم که خط‌اول را برای یادگرفتن انتخاب کردی. نظر یادتون نره !
هورا، ۲ کامنت داریم ! شما هم بنویسید بیشتر بشه :)

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 19 =

مسیرهای ارتباطی